hamburger_iconclose_icon
close_icon

להצעת מחיר מיידית

hamburger_iconclose_icon
close_icon

להצעת מחיר מיידית

לוחות שנה ממותגים

לוחות שנה ממותגים

כולנו עובדים קשה כדי להשיג לקוחות חדשים וכדי לשמר את הלקוחות הקיימים בעסק.
קידום מכירות הוא פעולה חיונית בכל עסק והוא מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות הפרסום והשיווק של העסק, לכן חשוב מאד להשקיע בקידום מכירות ולעניין את הלקוחות הפוטנציאלים בשרותים שאתם מציעים.

לוחות השנה הם כלי אינפורמטיבי חשוב ושימושי שמלווה אותנו לאורך כל השנה.
לוח שנה ממותג אישית הוא כלי לקידום מכירות עוצמתי לעסקים ומספק לכם הזדמנות להציג את המותג והשירותים שלכם בצורה ייחודית ומתואמת אישית לחיי הלקוחות בצורה יומיומית ומבטיח שהמותג שלכם יישאר במודעותו של הלקוח לאורך כל השנה.

מעבר לזה לוח שנה ממותג הוא מתנה פרקטית ושימושית, שמעניקה ללקוחת ערך מוסף. הלקוחות מעריכים מתנות שימושיות שיכולות לשרת אותם לאורך זמן.

יתרונות בלוח שנה ממותג:

  • שיווק קבוע כל השנה: לוח השנה ממותג מספק תזכורת שוטפת וקבועה ללקוחותיכם כל יום בשנה.
    הלוגו והפרטים של העסק שלכם מודפסים על הלוח ונראים בפני הלקוחות לאורך כל השנה ומספקים להם תזכורת קבועה על השירותים או המוצרים שאתם מציעים.
  • לוח שנה בעיצוב אישי: האפשרות להתאים אישית את לוח השנה מציעה לכם גמישות מרבית ביצירת מערך המיתוג המושלם לעסק שלכם. ניתן להוסיף את הלוגו, הצבעים, והעיצוב המדויק שמתאימים לאופי העסק ולקהל היעד שלכם. ולהביא לידי ביטוי את האופי והערכים של העסק שלכם ולהפוך את הלוח למוצר ממותג ויחודי.
  • התאמה אישית: אנחנו מבינים שלכל לקוח יש דרישות וציפיות משלו. לכן, אנו מציעים לכם אפשרות להתאים אישית את הלוח שנה לפי הצרכים שלכם. תוכלו לבחור את הגודל, העיצוב, התצוגה והתוכן של הלוח, ואנו נדאג להפוך את הרעיונות שלכם למציאות.
  • פורמטים שונים של לוחות שנה: לוחות שנה שולחניים, לוחות שנה לתליה בעם כריכת ספירלה או בכריכת סיכות, יומן שבועי, לוח תכנון שנתי ועוד
  • ניתן להזמין לוחות שנה מעוצבים עם תמונות נופים בעולם/בישראל כשבתחתית הלוח הלוגו ופרטי העסק, או עם תמונות אישיות של העסק שלכם


צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לספק לכם את הפתרון המותאם אישית של לוח שנה ממותג לעסק שלכם

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Button