להזמנות ושירות לקוחות: 03-5445070

בטוח

סקיצה תשלח לאישור במייל
תוך 2 ימי עסקים

קל

ממשק קל ונח
לבחירת הזמנה או מזכרת

מתקדם

הדפסה איכותית מתקדמת
במכונת אינדיגו hp

מהיר

הדפסה עד 3 ימי עסקים
מאישור הסקיצה

bicycle

משלוח

משלוח עד הבית
או באיסוף עצמי ממשרדנו

heart

שירות

שירות לקוחות
מהיר אדיב ואמין

הדפסת הזמנה לאירועים בדפוס דיגיטלי

דפוס דיגיטלי הינה שיטת דפוס אשר צברה תאוצה רבה מאוד בשנים האחרונות שכן זוהי שיטת דפוס מתקדמת ואיכותית מאוד. בשיטת דפוס זו ניתן להגיע לרמת הדפסה גבוהה במיוחד ולאיכות כפי גבוהה יותר מכל שיטת הדפסה אחרת וכן, היתרון הגדול ביותר של הדפוס הדיגיטלי הוא שניתן ליצור סוגים רבים של עיצובים, ללא כל הגבלה בצבעים או באפקטים. לכן, אם אתם זקוקים לעבודות הדפסת הזמנה לאירועים, שיטת הדפסה של הדפוס הדיגיטלי מאפשרת לכם לקבל הזמנות איכותיות מאוד, ברמת דיוק וגימור גבוהה ובאספקה מהירה.

מהם היתרונות של הדפוס הדיגיטלי?

כאמור, לשיטת הדפוס הדיגיטלי יש יתרונות רבים מאוד, במיוחד כאשר מדובר בהדפסות מהירות כמו הזמנה לחתונה או לאירועים אחרים. בין היתרונות הגדולים ביותר של הדפוס הדיגיטלי ניתן למצוא את היתרונות הבאים:

  • ההזמנה יוצאת ישירות מהמחשב אל מכונת הדפוס ולא עוברת בדרך מגע של יד אדם, אשר עלול לשבש את העיצוב ולשנות את המוצר כפי שאושר על ידי הלקוח.
  • ניתן להדפיס כמות מדויקת של עותקים ולא להגיע למצב בו מגלים כי חסרות הזמנות או כי הודפסו יותר מידי.
  • הדיוק בהדפסה מגיע אל הנקודות הכי קטנות ולכן הזמנה לאירועים לאחר הדפסה דיגיטלית נראית בדיוק כפי שראיתם אותה במחשב בעת העיצוב.
  • ניתן ליצור כל עיצוב שהוא וכל אפקט שרק רוצים, ההדפסה לא מגבילה את המעצב בשום דבר.
  • ניתן לעצב את ההזמנה במקום אחד ולשלוח להדפסה במקום אחר בקלות רבה דרך המחשב.
  • ניתן להדפיס על גבי סוגים רבים של ניירות, ללא כל הגבלה, ועדיין ההדפסה תהיה ברמה גבוהה ובאיכות מאוד טובה.
  • שיטת הדפוס הדיגיטלי זולה יותר מהשיטות המסורתיות והישנות בשל העובדה שלא נדרש מגע של יד אדם בעת תהליך ההדפסה ועבודת ההדפסה מהירה יותר.
  • ההדפסה מהירה ולכן מתאימה גם לטובת הדפסה של הזמנה לברית או אירועים המצריכים הפקת הזמנות בתוך זמן קצר.

הזמנה לאירועים שמתאימה בדיוק לחזון שלכם

למרות כל היתרונות הרבים של הדפוס הדיגיטלי, היתרון הגדול ביותר הוא התוצאה הסופית. בסופו של דבר, בשיטת הדפוס הדיגיטלי מגיעים לרמת הדפסה גבוהה מאוד אשר מעניקה ללקוח אפשרות לקבל הזמנה לאירועים איכותית מאוד, בהתאמה מדויקת לדרישות והחזון שלו, בין אם אתם מעצבים הזמנה מסורתית פשוטה ובין אם זו הזמנה מורכבת יותר מבחינה עיצובית.